У цьому модулі я дізналася як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів.
Навчилися оцінювати діяльність учнів у проекті.
Навчилися робити свій приклад учнівської презентації.
Спробували з ясувати в обговоренні з колегами як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Опрацювали у групі програмні засоби та ресурси.
Зробила аналіз власної системи оцінювання.
З ясувала як можна залучати учнів до процесу оцінювання.
Вивчила класифікацію інструментів оцінювання.
Скорегувала план вивчення свєї теми.
Спробувала зробити аналіз власного навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий